Shipping policy
Bij FUNGTIONAL streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk en in perfecte staat bij je te bezorgen. Hieronder vind je de details over ons verzendbeleid.
1. Verzendkosten en -methodes
-
Verzendkosten: De kosten vanverzendingzijnhet resultaat van de verzendkosten+kosten van het materiaal. De kosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenproces, voordat je de betaling voltooit.
-
Verzendmethodes: Wij bieden verschillende verzendmethoden aan, afhankelijk van je voorkeur. Zo verzenden we naarje huis, of naar een afhaalpunt in je buurt.
-
Gratis verzending: FUNGTIONAL biedt gratis verzending voor bestellingen boven een bepaald bedrag, afhankelijk van de regio. De voorwaarden voor gratis verzending worden duidelijk vermeld op onze website. Wanneer deze niet worden vermeld, zijn ze (nog) niet van toepassing.
2. Verzendgebieden
FUNGTIONAL verzendt naar adressen binnen België. Momenteel bieden wij geen verzending naar landen buiten België.
3. Verwerkingstijd en levertijd
-
Verwerkingstijd: Na ontvangst van je bestelling zullen wij deze binnen 1-3 werkdagen verwerken. Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, maar houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal 3 werkdagen.
-
Levertijd: De geschatte levertijd varieert afhankelijk van je locatie en het gekozen verzendtype. Voor België is de levertijd meestal 3-7 werkdagen.
-
Houd er rekening mee: In sommige gevallen kunnen vertragingen optreden door externe factoren zoals feestdagen, slechte weersomstandigheden of vertragingen bij de bezorgdiensten.
4. Bezorging
-
Bezorging bij je thuis: De bestelling wordt afgeleverd op het door jou opgegeven adres. Zorg ervoor dat je adresgegevens correct zijn bij het plaatsen van de bestelling om vertragingen te voorkomen.
-
Niet thuis: Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, zal de bezorger een poging doen om de bestelling op een later tijdstip af te leveren. In sommige gevallen kan het pakket bij een nabijgelegen afhaalpunt worden achtergelaten. Dit wordt door de bezorger gecommuniceerd via een bericht of kaart.
5. Track & Trace
Op het huidige moment is dit niet van toepassing. Dit wordt herzien op een later tijdstip.
6. Problemen met verzending
Als je pakket vertraagd is of beschadigd lijkt te zijn bij aankomst, neem dan onmiddellijk contact met ons op via make-it@fungtional.be. Wij zullen het probleem onderzoeken en zorgen voor een oplossing.
7. Retourneren van producten
Indien je een product wilt retourneren, lees dan ons Retourbeleid voor verdere instructies. De retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.
8. Contact
Voor vragen over verzending kun je contact met ons opnemen via:
-
E-mail: make-it@fungtional.be
FUNGTIONAL behoudt zich het recht voor om dit verzendbeleid op elk moment te wijzigen.